فرماندار خرم آباد ، اعتیاد کودکان کار، متکدیان و ... را از آسیب‌های اجتماعی موجود در خرم آباد عنوان کرد و گفت : بیکاری یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان خرم آباد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرماندار خرم آباد ، اعتیاد کودکان کار، متکدیان و ... را از آسیب‌های اجتماعی موجود در خرم آباد عنوان کرد و افزود: بیکاری یکی  از  مهم‌ترین مشکلات شهرستان خرم آباد است.

اسد عبداللهی  روند افزایشی طلاق، اجرای کند طرحها، بی‌ثباتی در بازار، روزمرگی در شهرداری و ... را از دیگر مشکلات شهرستان خرم‌آباد عنوان کرد.

وی با اشاره به روند افزایش طلاق در خرم آباد، افزود : در مقابل هر چهار ازدواج در شهرستان یک مورد طلاق داریم.

عبداللهی  با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد جاذبه‌های لرستان در خرم آباد قرار دارند، عنوان کرد: امسال ۱۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی، نفت و گاز و توازن غیر از اعتبارات سیلاب، توازن منطقه ای، طرحهای ملی و جرائم رانندگی برای شهرستان خرم آباد در نظر گرفته شده است.

وی  با بیان اینکه حدود ۲۱.۲ درصد اعتبارات سالجاری استان در اختیار شهرستان خرم آباد قرار گرفته است، افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته و حدود ۳۰۰ طرح قرار است که در شهرستان خرم آباد اجرا شود.

عبداللهی در ادامه با اشاره به روند کند برخی از طرحها در شهرستان خرم آباد، گفت: کتابخانه مرکزی خرم آباد بین ۱۰ تا ۱۲ سال است که شروع شده، اما هنوز به اتمام نرسیده است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی شهرستان نیز خیلی ضعیف است، تصریح کرد: طرح سالن هزار نفری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز هنوز در مراحل اولیه است.

فرماندار خرم آباد با اشاره به اینکه متاسفانه ثبات نسبی در بازار خرم آباد وجود ندارد، افزود: پراکندگی شهرستان خرم آباد، کمبود امکانات در بخشداری‌ها و ... را از دیگر مشکلات این شهرستان است.

انتهای پیام/ب

بیکاری یکی از مهمترین مشکلات خرم آباد است 

برچسب ها: فرمانداری ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
Iran
۰۹:۵۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
و بدتر از همه پایتخت پروژه های نیمه تمام ایران خرم آباد هست! پروژه هایی که اگر تکمیل بشن صنعت گردشگری خرم آباد رونق بیشتری میگیره،خرم آباد دو سال شهربازی نداره
Switzerland
Iran
۰۹:۵۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
خرم آباد مظلوم ترین مرکز استان ایران هست، همه ی کارخونه های این شهر ورشکست کردن به اسم خصوصی سازی! پارسیلون،ماشین سازی،یخچال سازی بوژان و ضمن اینکه کلنگ احداث کارخانه لاستیک سازی زدن اما محل احداث این کارخونه الان هست