شاهین شهرداری بوشهر با نتیجه سه بر صفر مقابل سپاهان اصفهان شکست خورد.

پایان نیمه نخست بازی شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان اصفهانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در آخرین دیدار هفته نخست لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۲۰:۱۵ سفیدپوشان شاهین شهرداری بوشهر در دمای ۳۴ درجه و رطوبت ۶۴ درصد، در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر در برابر مهمان خود زرد پوشان سپاهان اصفهان صف آرایی کردند.

شاگردان عبدالله ویسی را در این دیدار، ماکسیم کوویلیتایا، مصطفی احمدی، مرتضی غلامعلی تبار، لوکا گادرانی، حسن نجفی، امیرحسین موسی زاده، میلاد صارمی، صادق بارانی، حسین مالکی، بهمن سالاری و ابوذر صفر زاده، تشکیل می‌دادند.

سید پیام نیازمند، عزت پورقاز، مهدی کیانی، سعید آقایی، سجاد شهباز زاده، محسن مسلمان، محمد محبی، علی قربانی، گئورگی ولسیانی، مرتضی منصوری و  ولادمیر کومان، هم بازیکنان امیر قلعه نویی در این دیدار بودند.

نیمه نخست این دیدار بدون گل مساوی پایان یافت. اما سپاهانی‌ها در نیمه دوم توانستند سه گل را وارد دروازه شاهین کنند.

گل اول سپاهان را ولادیمیر کومان در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند.

محمد محبی در دقیقه ۶۳  گل دوم را برای سپاهان زد. او فصل پیش در شاهین شهرداری بوشهر بازی می‌کرد.

سومین گل سپاهان را نیز در دقیقه ۸۳ رضا میرزایی وارد دروازه حریف کرد. امید نورافکن با سرعت بالا به سمت محوطه جریمه شاهین رفت که پاس در عرض او، رضا میرزایی را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی شوت این بازیکن به تیرک عمودی دروازه اصابت کرد و در برگشت نیز شوت دوم میرزایی پس از برخورد به مدافع شاهین وارد دروازه شد.

سپاهان با این پیروزی در صدر جدول ایستاد و شاهین شهرداری بوشهر نیز در قعر جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار گرفت.

ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر از سه تعویض خود در این بازی استفاده کرد و حسن پولادی به جای حسین مالکی، سلمان بحرانی به جای بهمن سالاری و سعید کریمی به جای محمدصادق بارانی وارد زمین شدند.

این دیدار را وحید کاظمی با کمک حسن ظهیری و علی اکبر عظیم پور قضاوت کرد.

کمک داوران اضافی، علی بای و حسین زیاری، داور چهارم هادی طوسی و ناظر داوری رحیم رحیمی مقدم بودند.

ابوذر صفرزاده(۲۳) و میلاد صارمی(۳۶) از شاهین شهرداری و عزت‌الله پورقاز(۳۶) و امید نورافکن(۷۲) از سپاهان در این دیدار کارت زرد گرفتند.

اعلام شده که پنج هزار بلیت برای این دیدار فروخته شد.

این بازی را شاهین بهرام نژاد گزارش کرد.

شکست شاهین شهرداری بوشهر در برابر سپاهان اصفهان

انتهای پیام/ک

 شاهین شهرداری بوشهر مقابل سپاهان شکست خورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.