سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: تلاش می‌کنیم آنقدر خوب بازی کنیم تا فوتبال کشور به احترام شاهین بایستد.

آنقدر خوب بازی کنیم تا فوتبال کشور به احترام شاهین بایستدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان اصفهان افزود: مقابل سپاهان بازی بسیار سختی داریم و نمی‌توان گفت چه تیمی برنده است.

وی بیان کرد: هر دو تیم در بازی نخست تلاش دارند که گام محکمی بردارند و هر سه امتیاز را بگیرند و امیدواریم با حمایت تماشاگران با تلاش بازیکنان سه امتیاز بازی را برداریم و در خانه نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به اعتبار و نام سپاهان اصفهان عنوان کرد: سپاهان تیمی دوست‌داشتنی است و من در این تیم حضور داشته‌ام، ولی اکنون در شاهین هستیم و همه تلاش خودم را برای پیروزی مقابل حریفان به کار خواهم گرفت.

ویسی افزود: تلاش می‌کنیم آنقدر خوب بازی کنیم تا فوتبال کشور به احترام شاهین بایستد و شایستگی‌های فوتبال استان بوشهر را ثابت کنیم.

وی در مورد هدف‌گذاری شاهین بوشهر در لیگ برتر تصریح کرد: ماندن در لیگ برتر راحت است، ولی سخت‌کوشی و تلاش فراوانی نیاز دارد. با این انگیزه که من در بازیکنان می‌بینم و مردم هم انگیزه بالایی دارند.

وی گفت: با این حمایت که در بین مردم می‌بینیم تیم ما می‌تواند در بالای جدول باشد. نباید فقط به ماندگاری در لیگ برتر بسنده کنیم و نام تیم ما بالاتر از این است که فقط به فکر حفظ تیم باشیم. هیچ قولی نمی‌دهیم، ولی تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه باید امکانات خوبی برای شاهین در بوشهر فراهم شود، تصریح کرد: ما هنوز زیر درخت‌ها لخت می‌شویم و رختکن نداریم و برخی تیم‌ها با هواپیمای اختصاصی می‌آیند. تیم به امکانات نیاز دارند.

وی ادامه داد: در نقل و انتقالات به ۹۰ درصد چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.