معاون توسعه ورزش قهرمانی گفت: برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال باعث ایجاد انگیزه در بین بازیکنان و مربیان می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال اظهار کرد: به هر حال اصل برنامه بسیار خوب است و هر ساله این مراسم انجام می‌شود و برترین‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند و باعث ایجاد انگیزه در بین بازیکنان، مربیان و اخلاق مدار‌ها می‌شود. همچنین  شرایطی را ایجاد می‌کند که همه  متوجه می‌شوند این مراسم برای دست اندرکاران باشگاه ها، فدراسیون فوتبال و ورزش است و تفاوتی بین  آن‌هایی در لیگ فوتبال بازی می‌کنند به وجود می‌آید و نحوه بازی بازیکنان و رفتار و کردارشان مورد توجه قرار می‌گیرد. به هر حال مسائل فنی و اخلاقی بازیکنان ارزیابی می‌شود و طی مراسمی از آن‌ها تقدیر می‌شود.  

آسیب شناسی درباره طرح تجهیز ورزشگاه ها صورت می گیرد 

داورزنی درباره اینکه لیگ برتر به علت تجهیز ورزشگاه‌ها با تاخیر برگزار شد، اما هنوز بی نظمی در اجرای طرح بلیت فروشی الکترونیکی وجود دارد، گفت: تعداد زیادی از استادیوم‌ها شرایط بهتری پیدا کردند و به لحاظ زیرساختی صندلی دار شدند و راه‌های ورودی شان مناسب شد، اقدامات ارزشمندی بود که صورت گرفت، چرا که برخی از استادیوم‌ها، امسال نسبت به سال گذشته از جمله استادیوم‌های نساجی مازندران، نفت مسجد سلیمان و ... شرایط بهتری پیدا کردند. البته ما روز چهارشنبه در جلسه‌ای که با دست اندرکاران مربوطه داشتیم گفتیم زمانی که این طرح اجرا شود مشخص می‌شود چقدر ظرفیت را تحمل می‌کند و بعد از آن جلسه‌ای با شرکت توسعه و تجهیزات ورزشگاه‌ها و تاج داریم که راجع به عملکرد این طرح یک آسیب شناسی می کنیم تا به خوبی اجرا شود.  


بیشتر بخوانید:تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش در مجلس بررسی می‌شود


مسئولیت بلیت فروشی با باشگاه هاست 

او درباره اینکه قرار بود بلیت فروشی به باشگاه‌ها واگذار شود، اما گفته می‌شود به شرکت توسعه و تجهیز واگذار شده است، گفت: بلیت فروشی ارتباطی به وزارت ورزش و جوانان ندارد، اما مسئولیت استادیوم‌های آزادی و ... با شرکت توسعه و تجهیز بوده و سخت افزار‌های لازم را این شرکت در ورزشگاه‌ها ایجاد کرده و به طور عملی مسئولیت بلیت فروشی با باشگاه هاست، اما عملیات اجرایی اش طبق نظر باشگاه‌ها برعهده شرکت توسعه و تجهیز است که باشگاه ها از لحاظ سخت افزاری و نرم افزای هماهنگی لازم را با این شرکت دارند.  

داورزنی درباره وضعیت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد: اجازه بدهید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این مورد تصمیم بگیرد. من تاکنون استعفای عرب را ندیدم.  

موضوع طلب ویلموتس را پیگیری می کنیم 

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره کمک مالی به فدراسیون فوتبال برای پرداخت طلب ویلموتس بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان مثل همیشه به فدراسیون ها‌ی مختلف کمک می‌کند و طبیعی است که این موضوع را دنبال می‌کنیم تا حل شود.  

او درباره اینکه نامه‌ای که از وزارت ورزش به بانک مرکزی ارسال شده است تا ارز نیمایی داده شود، گفت:  بانک مرکزی طبق سهمیه، ارز نیمایی در اختیار  وزارت ورزش و جوانان قرار داده و این اتفاق خواهد افتاد. به هر حال سالی  ۱۰، ۱۵ میلیون دلار هزینه ارزی باشگاه‌های ما و فدراسیون‌ها است و ما کماکان از ارز نیمایی طبق تفاهم نامه‌ای که با بانک مرکزی داشتیم استفاده می‌کنیم.  


بیشتر بخوانید: حسن‌نژاد: طرح استیضاح سلطانی‌فر اعلام وصول نشد/ عذرخواهی بابت قصور در عملکرد وزیران باید علنی باشد نه زبانی/ سرمان برود امضایمان را پس نمی‌گیریم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار