سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: نیمه اول مقابل کلمبیا غافلگیر شدیم، اما در ادامه به بازی برگشتیم و برنده شدیم.

وکیلی: کلمبیا در ابتدا کار غافلگیرمان کرد/ جدول گروه ما پیچیده استبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد وکیلی  سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان پس از  پیروزی سه بر یک تیم نوجوانان ایران برابر کلمبیا گفت: بازی در ست اول خیلی سنگین بود و کلمبیا توانست ما را غافلگیر کند، اما در ست دوم و از اواسط  آن کنترل بازی را در دست گرفتیم و با شناخت بازیکنان اصلی آن‌ها و تغییر در برنامه‌ها به بازی برگشتیم. مصاف با کلمبیا اصلا راحت نبود و آن‌ها در آستانه بردن ست دوم هم بودند. همین مسئله فشار روانی زیادی روی تیم ما آورد، ولی توانستیم در ادامه فاصله را بیشتر کنیم.

او افزود: تیم کلمبیا، تیم قابل احترامی است، ولی ما نیاز داشتیم تا این بازی را ببریم. این پیروزی می‌تواند به ما کمک کند تا فردا مقابل ایتالیا بازی کنیم. باید ببینیم امروز چک و بلغارستان چه عملکردی خواهند داشت. جدول گروه ما پیچیده است. همه تیم‌ها درحال شناسایی رقبای خود در پلی آف هستند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. باید طوری کار کنیم که در پلی آف موفق باشیم. به امید خدا با پیروزی برابر ایتالیا، حریف خوبی در پلی‌آف با ما دیدار می‌کند.

انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان درباره بازی مقابل کلمبیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار