تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان موفق شد در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان از سد تیم کلمبیا بگذرد.

تیم ملی نوجوانان والیبال ایران ۳ - کلمبیا ۱ / دومین پیروزی شاگردان وکیلی در رقابت‌های قهرمانی جهانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان امروز در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان به مصاف کلمبیا نماینده آمریکای جنوبی رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۳ -۱ به پیروزی برسد.

این دومین برد شاگردان وکیلی در این رقابت‌ها بود. آن‌ها در بازی نخست توانستند با نتیجه ۳ -۱ بلغارستان را شکست دهند، اما در بازی دوم شکست سنگین ۳ - صفر مقابل جمهوری چک را تجربه کردند.  

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در بازی امروز و در ست نخست نمایش خوبی داشتند، اما حریف هم دست کمی از تیم ایران نداشت و بازی خوبی را ارائه داد. نماینده آمریکای جنوبی سرانجام در این ست حساس با نتیجه ۲۷ - ۲۵ به پیروزی رسید تا یک - صفر پیش بیافتد.  


بیشتر بخوانید:ایران ۰ - جمهوری چک ۳ / شکست سنگین و عجیب شاگردان وکیلی در گام دوم رقابت‌های قهرمانی جهان


شاگردان وکیلی در ست دوم نمایش متفاوتی داشتند و موفق شدند با نتیجه ۲۵ - ۲۱ به پیروزی برسند، نمایش خوب آن‌ها در ست سوم هم ادامه داشت و ایران در این ست ۲۵ - ۱۷ به پیروزی رسید.  کلمبیایی‌ها در ست چهارم با بازی بی نظیر ایرانی‌ها رو به رو شدند و هر چه داشتند به کار گرفتند، اما با نتیجه ۲۵ -۱۳ شکست خوردند تا در مجموع ۳ -۱ بازنده این دیدار باشند.  

شاگردان وکیلی باید فردا از ساعت ۲۰ در چهارمین دیدار خود به مصاف تیم قدرتمند ایتالیا بروند.  


بیشتر بخوانید:وکیلی: تیم جمهوری چک بازی خوبی انجام داد/ عملکرد خوبی در سرویس و دفاع نداشتیم


انتهای پیام/ 

پیروزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مقابل کلمبیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار