معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان همزمان با سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان با برگزاری حراج آثار هنری نمایشگاه "رویای کودکان" اعلام کرد: آماده رسیدگی به مشکلات کودکان کار هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان فریده روشن، رییس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان در رابطه با ضرورت حمایت از وضعیت کودکان کار شهر اظهار کرد: نمایشگاه رویای کودکان در حمایت اجتماعی، تحصیلی، سلامتی و بیمه عمر کودکان کار برگزار شد و نوع‌دوستی و مهربانی افراد را به یکدیگر نشان داد.

او با بیان اینکه ۳۵۰ هنرمند در خردادماه امسال همزمان با روز جهانی مبارزه با کار کودکان روی بوم نقاشی به خلق اثر پرداختند، بیان کرد: سرانجام این فعالیت به بهره برداری رسید و ۱۲۵ اثر این هنرمندان بعد از داوری مردادماه در موزه هنر‌های معاصر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به حراج گذاشته شد.

رییس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: اجر شهروندانی که در خرید این تابلو‌ها شرکت کردند ماندگار خواهد بود و از نظر وجدانی هم آثار سودمندی برایشان خواهد داشت.

روشن با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان به دنبال آن است که اصفهان را قطب فرهنگی و شهر دوستدار کودک و نوجوان کند، افزود:، چون اصفهانی‌ها شهروندانی خَیر هستند قطعا در این راستا همکاری خواهند کرد.

وی ادامه داد: فرهنگسازی در زمینه کار خیر برای کودکان ضروری است و با برگزاری چنین حراجی‌هایی عدالت محوری برای تمام کودکان شهر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ی
 


فرهنگسازی در زمینه کار خیر برای کودکان ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.