امام جمعه همدان گفت: عملکرد مسوولان باید خالصانه و عدالت محور و در راستای تامین معیشت و فرهنگ سازی جامعه اسلامی باشد.

توجه به اقتصاد و فرهنگ دو نیاز اساسی کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثق  همزمان  با هفته دولت در دیدار با مدیران استان، گفت: بدون شک اگر هماهنگی و همکاری مدیران استان وجود نداشت امروز شاهد اجرای طرح‌های بزرگ در استان نبودیم.

او وحدت را لازمه انجام کار‌ها به نفع مردم و جامعه دانست و افزود: عملکرد مسوولان در نظام جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت گذاری است که  اگر درست استفاده نکنند به تهدید تبدیل می‌شود.

 آیت الله شعبانی علت ماندگاری شهید رجایی و باهنر را خدمتگذاری برای مردم دانست و گفت: خدمت کردن به مردم تنها ما را ماندگار نمی‌کند بلکه صادقانه بودن و خالصانه بودن آن موجب ماندگاری در ذهن مردم می‌شود.

او به دو سال فرصت طلایی برای خدمت رسانی این دولت اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید از مسیر دولت اسلامی به نظام اسلامی برسیم.

شعبانی موثق با تاکید بر توجه ویژه به اقتصاد و فرهنگ گفت: امروز  ما باید به سمت بهبود وضع اقتصادی مردم حرکت شود.

امام جمعه همدان از فضا سازی مسایل حاشه ای در سیاست کشور انتقاد کرد و گفت:باید به سمت تامین معیشت مردم و زمینه سازی فرهنگی حرکت کنیم.

او با تاکید بر اینکه ما باید به عدالت اجتماعی برسیم گفت: در شان نظام اسلامی نیست که خدمات تنها در مناطق یا برای قشر مرفه کشور باشد و به نظر می‌رسد در سال‌های اخیر این اتفاق در توزیع عادلانه امکانات در کشور بیشتر اتفاق افتاده است.

آیت الله شعبانی هفته دولت را فرصتی برای آسیب شناسی کشور دانست و گفت: ما باید بر اساس برنامه اهداف بلند مدت کشور قدم برداریم.

انتهای پیام/ا

حرکت به سمت تامین معیشت مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.