استاندار همدان با حضور در گلزار شهدای همدان گفت:شهیدان رجایی و باهنر الگو و اسوه مدیران دولتی هستند

تجدید بیعت استاندار و  مدیران استان با شهدابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در اولین روز از هفته دولت و در آیین عطر افشانی گلزار شهدای همدان با اشاره به دیدار اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: حساسیت، اهمیت و جایگاه دولت از تاکیدات معظم له است.

او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بیان کرد: ما باید به خدمتگزاری به مردم افتخار کنیم و برای همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان همدان برای رسیدن به این مهم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز گفت: در نخستین روز از هفته دولت با تجدید پیمان با شهدا ثابت می‌کنیم ادامه دهنده راه آن‌ها هستیم.

ناصر عارف با اشاره به اینکه عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا نمایشی نیست افزود: امروز ما در مسند مدیریت هستیم و راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

او اظهار داشت: در جنگ نظامی دشمن شهر‌ها و روستا‌ها را بمباران و سرزمین‌ها را تسخیر می‌کنند، اما در جنگ فرهنگی مغز‌ها و اعتقادات را مورد هجمه قرار می‌دهند و تسخیر می‌کنند.

عارف جنگ اقتصادی را یکی دیگر از راه‌های ضربه دشمن عنوان کرد و گفت: وابسته کردن در جنگ اقتصادی مهمترین هدف دشمن است.

او اضافه کرد: کار و مدیریت جهادی ما را در جنگ فرهنگی با دشمنان پیروز می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان بیان کرد: امروز کشور ما پیشرفت‌های زیادی کسب کرده است که حاصل مدیریت جهادی است.

همزمان با نخستین روز از هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گلزار شهدای شهر همدان با حضور مردم و مسئولان این استان غبارروبی و عطرافشانی شد و در این آیین معنوی مسئولان و مردم با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه از مقام شامخ شهدا تجلیل و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) تجدد میثاق کردند.

انتهای پیام/د.ا

 شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیران دولتی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.