مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی از کسب مقام اول دانش آموزان خراسان شمالی در جشنواره ملی رسانش با راهیابی سه اثر از شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین استان به مرحله پایانی جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، یاسرخطیب، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی گفت: جشنواره ملی رسانه‌های دانش‌آموزی تحت عنوان رسانش با شعار «رسانش، خیزش هوشمندانه نوجوان در دنیای رسانه» برگزار شد.

خطیب افزود: دربخش پایانی جشنواره ساخت فیلم دانش آموزان مهرداد قاسمی، سعید رجبی، میکائیل ساحدی، پوریا علایی از دبیرستان نمونه پرفسور حسابی شهرستان اسفراین مقام اول این دوره از مسابقات را در بخش ساخت فیلم گروه رسانما با موضوع ایران ۱۴۲۰ کسب کردند.

او با اشاره به اینکه دوره پایانی برگزیدگان جشنواره رسانش همراه با دوره آموزشی و با حضور چهره‌های سرشناس فرهنگی و هنری در دانشگاه صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: در پایان این کارگاه‌ها، دانش‌آموزان توسط داوران سطح‌بندی و انتخاب و از افراد برگزیده در اختتامیه جشنواره تقدیر و تجلیل صورت گرفت.

او گفت: علاوه بر رقابت فشرده و دو روزه دانش آموزان در تولید رسانه ای، بازدید از فضا‌های تولیدات نظیر استودیو کروماکی، کارگاه طراحی، آرشیو دانشگاه، استودیو‌های برنامه سازی در حوزه صدا و تصویر از جمله برنامه‌های این دوره بوده است.

انتهای پیام/ ر

کسب مقام اول دانش آموزان خراسان شمالی در جشنواره ملی رسانش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.