نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: انقلاب اسلامی سنگر‌ها را اتفاقی فتح نکرده و این خون شهدا است که برای ما افتخار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: انقلاب اسلامی سنگر‌ها را اتفاقی فتح نکرده و این خون شهدا است که برای ما افتخار است و توجه به خانواده شهدا نیز همان گونه که در برنامه‌ها موجود است، اما با جدیت بیشتر باید ادامه پیدا کند.

او افزود: اگر بی‌توجهی به شعار‌های انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه‌ای از ۴۰ سال گذشته اتفاق نمی‌افتاد شاهد خسارت‌های متعدد نمی‌شدیم و بی شک مردم ایران اسلامی نیز دستاورد‌های بیشتری را می‌دیدند.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به مشکلات کنونی کشور بیان داشت: بسیاری از مشکلات کنونی، ناشی از غفلت به همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری فرمودند و برای تحقق کامل ارکان اسلامی که در سال‌های مختلف توسط رهبری تبیین شده است باید ۵ گام موثر برداشته شود.

امام جمعه اهواز ادامه داد: ۵ گام موثر در تحقق کامل ارکان اسلامی و اولین گام، خود انقلاب اسلامی بود که سال ۵۷ رقم خورد؛ گام دوم نظام اسلامی است که این مورد نیز با نظام اسلامی شکل گرفت؛ گام‌های سوم، چهارم و پنجم نیز به ترتیب دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی هستند.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: بعد از اینکه انقلاب اسلامی رقم خورد بستر و دولت اسلامی شکل بگیرد که با توجه به حدیث الناس علی دین ملوکهم  اگر دولت اسلامی شود مردم و جامعه نیز اسلامی خواهند شد.

این مقام مسئول گفت: در انقلاب اسلامی نیز تا دولت به معنای واقعی کلمه اسلامی نشود یقین بدانید جامعه اسلامی و در نهایت تمدن بزرگ و نوین اسلامی که بسترساز ظهور وجود مقدس امام زمان (عج) است رقم نخواهد خورد و انقلاب وارد دومین مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی و در نهایت تمدن‌سازی شده است؛ در ۴۰ سال اول گام‌های خوبی برداشته شده است، اما تا نقطه مطلوب فرسنگ‌ها فاصله داریم.

تهیه برنامه‌های اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

خطیب نماز جمعه اهواز افزود: التزام عملی به شعار‌های انقلاب و حمایت همه جانبه از جریان‌های انقلابی، تهیه برنامه‌های اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای با قدرت آن، مقابله با هرگونه رانت‌خواری، فساد اداری، اقتصادی و هر گونه تبعیض در نظام جمهوری اسلامی ایران تنها چند مورد است که در هفته دولت بر تحقق آن‌ها تاکید می‌کنم.

حجت الاسلام موسوی فرد اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی هر کجا که با ضعف مواجه شدیم بخش عمده‌ای از آن به نظارت‌ها برمی‌گردد، اگر دستگاه‌های نظارتی قوی بود نباید شاهد اختلاس‌های ۱۱ میلیاردی آن هم در حالی که حقوق‌های عقب افتاده چند ماهه وجود دارد می‌شدیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: ولی فقیه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.