نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به افت قیمت دلار عنوان کرد: به تبع آن باید قیمت کالاها نیز کاهش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه 30 آذرماه در مصلی امام خمینی(ره) اهواز با بیان اینکه نرخ کالاها در حال حاضر واقعی نیستند گفت: برخی فروشندگان افزایش نرخ دلار را عامل بالا رفتن قیمت ها عنوان کردند، حال که شاهد افت قیمت دلار هستیم نرخ کالاها نیز باید کاهش یابد و مسئولان مربوطه از جمله؛ سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان بازرسی جلوی افزایش لجام گسیخته و بی رویه کالاها را بگیرند.

وی به مشکلات گروه ملی فولاد اشاره کرد و بیان داشت: مدیران این کارخانه و استاندار پیگیری های جدی برای حل مشکلات کارخانه انجام داده اند که بزودی بخشی از آن ها حل خواهد شد و انتظار می رود کارگران نیز با شروع مجدد فعالیت خود شرایط پرداخت حقوق خود را فراهم نمایند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه کارگران با حضور در محیط کار دست رد به سینه فتنه گران می زنند افزود: شرایط اقتصادی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه نیز بهبود یافته است و به گفته مسئولان بزودی بهتر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان از نبود نظارت های لازم بر فضای مجازی انتقاد کرد و اذعان داشت: انتظار می رود وزارت ارتباطات بر فضای گسترده مجازی نظارت های دقیقی داشته باشد، همانطور که مرزهای جغرافیایی نیاز به حراست و حفاطت دارند مرزهای فضای مجازی نیز باید مورد نظارت دقیق باشند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به 5 دی ماه سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی اشاره کرد و افزود: در سال 1363 به فرمان امام خمینی(ره) سپاه جهت حفاظت وارد فرودگاه های کشور شد از آن زمان تاکنون این ماموران 133 مورد نقشه هواپیما ربایی را خنثی کرده اند و در این راه حدود 70 شهید و جانبار تقدیم شده است.

خطیب نماز جمعه اهواز درخصوص مذاکرات پیرامون کشور یمن نیز تصریح کرد: این مذاکرات بارقه امیدی برای پیروزی انصارالله در یمن است.

انتهای پیام/گ

افزایش قیمت ها قابل قبول نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.