وزیر راه و شهرسازی گفت:امروز ما قدرتمندتر از هر مقطع از تاریخ هستیم، هیچ‌کس تا به حال در مقابل آمریکا توان ایستادگی نداشته است و ما به شایستگی ایستادگی کردیم.

امروز قدرتمندتر از ههمیشه هستیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره‌برداری از مسجد‌ جامع ساری گفت: روزی که مسجد جامع ساری آتش گرفت، دل خیلی‌ها هم با آن آتش گرفت و کل ایران نسبت به این رخداد متأثر شد.

او با بیان اینکه مردم نگران بودند که مانند اتفاقاتی که برای آثار تاریخی می‌افتد این نیز به فراموشی سپرده شود، افزود: لطف خدا و همت همه موجب شد تا در ایام فرخنده شاهد شروع برنامه‌ها در این مسجد باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دقت‌نظر، تعهد و انجام کار با اطمینان پیمانکار این پروژه، بیان کرد: موضوعی که امروز در کشور به آن نیاز مبرم داریم، همدلی، هماهنگی و یکپارچگی است، دشمن همواره از نقطه ضعف‌ها مانند عدم یکپارچگی و عدم وحدت استفاده می‌کند.

این مقام مسئول گفت: امروز ما قدرتمندتر از هر مقطع از تاریخ هستیم، در اجلاس خزر نخست‌وزیر‌های کشور‌های حاشیه خزر به این امر اذعان داشتند که هیچ‌کس تا به حال در مقابل آمریکا توان ایستادگی نداشته است و شما به شایستگی ایستادگی کردید.

اسلامی افزود: درست است که برای ما هزینه ایجاد کردند، اما اینکه سفارت‌خانه آمریکا برای دولت و ملت ما تصمیم‌گیری و برای ما تعیین تکلیف نمی‌کند بسیار مهم است، در دنیا اینکار را انجام می‌دهند و به همه دنیا تعرض کرده‌اند.

از انواع الگو‌های مالی استفاده می‌کنیم

او با بیان اینکه راه برون‌رفت از شرایط کنونی فعال‌کردن تمام ظرفیت‌های داخلی است، بیان کرد: تمام تلاش ما این است که هیچ پروژه عمرانی ما دچار رکود نشود، از انواع و اقسام الگو‌های مالی برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده می‌کنیم.

مسجدجامع مرکز مازندران که سه هزار سال پیشینه پرستشگاهی دارد در سال گذشته دچار آتش‌سوزی مهیب و کم‌سابقه‌ای شد که امشب بعد از حدود یک‌سال بازسازی و به بهره‌برداری رسید. شایان ذکر است اسلامی سال گذشته استاندار مازندران بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.