عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: هیچ محدودیتی در ارائه پهنای باند در استان اردبیل وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا خضردوست، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل با بیان اینکه این شرکت با توسعه پهنای باند و توزیع بین اپراتور‌ها در خدمت مردم و کشور است، گفت: هیچگونه محدودیتی در ارائه پهنای باند در استان وجود ندارد و مشکلی در خدمات رسانی به مردم استان در این خصوص نداریم.

او افزود: باید از ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه اشتغال استفاده بهینه کرد و مجموعه مدیریتی استان باید از زیرساخت‌های ایجاد شده برای رشد و توسعه استان بهره کافی راببرند.

بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به انسجام و همدلی ادارات تابعه وزارت ارتباطات در استان گفت: اقدامات وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات در این استان قابل تقدیر است.

او ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری انتخابات اینترنتی در استان اردبیل یکی از دغدغه‌های مسوولان نبود اینترنت در برخی از روستا‌های استان است که با همکاری اداره کل ICT استان و واحد‌های تابعه وزارت باید مرتفع شود.

بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به همدلی و هماهنگی مجموعه ICT استان در اجرای طرح‌های ارتباطی و توسعه زیرساخت‌های استان گفت: طی چند سال گذشته فعالان شرکت‌های خصوصی در استان با استفاده از زیرساخت‌های ایجاد شده فعالیت‌های خوبی انجام داده اند که به خلق ثروت در حوزه ICT منجر شده است.

انتهای پیام/ح

برگزاری انتخابات اینترنتی در استان اردبیل

برچسب ها: ارتباطات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار