نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اجرای عدالت در کشور عامل اساسی در تداوم دستاورد‌ها و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی این استان که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اجرای عدالت در کشور را عامل اساسی در تداوم دستاورد‌ها و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم دانست.

او، دوام و بقای نظام اسلامی را مستلزم اجرای عدالت دانست و اظهار داشت: عدالت در هر یک از دستگاه‌ها مصداق خود را دارد و انتظار می‌رود این مهم هم در حوزه سیاستگذاری و تصمیم گیری و هم در مرحله اجرا رعایت شود.

نکونام افزود: عدالت یکی از برجسته‌ترین مباحثی است که آیات متعددی از قرآن کریم به آن پرداخته است و ضرورت و دستاورد‌های آن در جامعه اسلامی به خوبی تشریح شده است.

او ادامه داد: در آیه ۱۳۵ سوره نساء بر ضرورت اجرای عدالت تأکید و عنوان شده است که عدالت باید اجرا شود حتی اگر به ضرر فرد و اطرافیان وی منجر شود.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری طی سال‌های زیادی از بی عدالتی رنج می‌برده است، اضافه کرد: این بی عدالتی از دوران طاغوت شکل گرفت و با وجود خدمات زیادی که طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته این محرومیت و بی‌عدالتی رفع نشده است.

نکونام با اشاره به ایجاد مجتمع فرهنگی در مصلی بزرگ شهرکرد، تجهیز این مجتمع را نیازمند کمک دولت دانست و افزود: انتظار می‌رود رئیس سازمان برنامه و بودجه در این خصوص ما را یاری کند.

او با اشاره به آغاز احداث مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد از سال ۱۳۷۴، اظهار داشت: تاکنون ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار در مصلای هزینه شده که ۱۹۰ میلیارد ریال از این میزان طی ۱۰ سال گذشته انجام گرفته است.

انتهای پیام/ز

دوام و بقای نظام اسلامی مستلزم اجرای عدالت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.