فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با بیان اینکه صیانت از کارکنان، صیانت از سرمایه‌های سازمانی است، گفت: رعایت حقوق شهروندی، برخورد مناسب و رفتار توام با رافت اسلامی با شهروندان از مولفه‌های یک پلیس خدمتگزار است.

صیانت از کارکنان صیانت از سرمایه‌های سازمانی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ محمد سلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در جلسه قرارگاه جهادی صیانت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: اگر در این نیروی بزرگ افرادی دچار بی امانتی، بی صداقتی و آلودگی شوند همه این زحمات شبانه روزی از بین خواهد رفت، اهمیت و نقش راهبردی صیانت از کارکنان را بسیار مهم ارزیابی کرد.

او بیان کرد: برای حفظ این اقتدار پاسداری از ارزش‌های اسلامی نیرو‌های مسلح، خصوصاً نیروی انتظامی می‌بایست با داشتن ایمان، اعتقاد به مبانی دینی اسلامی با ولایت‌مداری، خودشناسی و خدا شناسی در این جایگاه والا خدمت نمایم.

سرهنگ سلیمی زاد با بیان اینکه آموزش و پیشگیری به عنوان مبنا و اساس صیانت هستند، ادامه داد: تقوا و ولایتمداری از جمله ارکان اساسی در پاک ماندن کارکنان از آلودگی‌ها و مصون سازی سازمان است.

او یادآور شد: صیانت کارکنان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات یک امر ضروری است و فرماندهان و مسئولان باید با نظارت و ارشاد زیر مجموعه زمینه این امر را فراهم آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان عنوان کرد: رویکرد امروز پلیس رویکرد پیشگیرانه است و فرماندهان و مدیران نیز باید این رویکرد را در حوزه‌های مختلف مدیریتی خود تکثیرکنند، بزرگان ما همواره از قدیم الایام بر ارجحیت پیشگیری تأکید داشته اند و جمله معروف پیشگیری بهتر از درمان است را همگی بار‌ها و بار‌ها شنیده ایم که این جمله در موارد مربوط به موضوعات صیانتی نیز کاربرد تاثیر گذاری خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

صیانت از کارکنان صیانت از سرمایه‌های سازمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.