رئیس دادگستری شهرستان سیروان گفت: چشمان بیدار پلیس ارمغان بخش امنیت و آسایش عمومی شهروندان است.

شب زنده داری پلیس ضامن امنیت و آسایش عمومی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عابدین کوهی رئیس دادگستری شهرستان سیروان در نشست تعاملی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی گفت:فرصت‌ها بسیار زود سپری می‌شود، پس لازم است قدر لحظات خدمتگزاری را بدانیم و از آن در راه خدمت به مردم استفاده کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان سیروان باتجلیل از خدمات شایسته و اثربخش پلیس این شهرستان در سنگر تأمین نظم و امنیت بیان کرد: حفظ امنیت، مهم‌ترین و سنگین‌ترین مأموریت در جامعه است که کارکنان انتظامی همواره با شایستگی و توانمندی در اجرای هدفمند آن، سربلند هستند.

او اظهار کرد: بی تردید پلیس همواره صحت عمل و برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت عمومی را سرلوحه کارخود قرار داده که این خصائل باعث بسط عدالت می‌گردد چرا که ظابطان دستگاه قضایی نقش مهم و موثری در صدور رأی عادلانه دارند.

رئیس دادگستری شهرستان سیروان یادآورشد:هرچه دستگاه قضائی ونیروی انتظامی با هم تعامل و هماهنگی بیشتری داشته باشند فضا برای مجرمان تنگ‌تر شده و مردم احساس امنیت و رضایت بیشتری خواهند داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان نیز در این جلسه عنوان کرد: امنیت و احساس امنیت نیاز مهم و همیشگی اقشار مختلف مردم بوده و این مهم جزء با تعامل و همکاری بیش از پیش نیروی انتظامی و دستگاه قضائی میسر نخواهد شد.

سرهنگ رضا خورانی ادامه داد: زیربنای قضاوت در بسیاری از امور مانند تصادفات رانندگی یا نزاع‌های فردی و دسته جمعی نظر کارشناسان نیروی انتظامی و نتیجه تحقیقات است لذا حساسیت حق الناس و معیار قراردادن شرع الهی و اصل بی طرفی مبتنی بر تحقق حق از اصول کاری پلیس است.

او اعلام کرد: رسیدن به امنیت مطلوب، بدون مشارکت و همکاری تمامی دستگاه‌های دخیل در حوزه امنیت ممکن نخواهد بود و همواره در سایه تعامل مطلوب و دو سویه پلیس و دستگاه قضایی است که امنیت اجتماعی شهروندان ایجادخواهد یافت.

انتهای پیام/د

امنیت و آرامش جامعه  توسط شب زنده داری پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.