مهم‌ترین حوادث امروز (۳۱ مردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه ۳۱ مرداد  ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

وقوع یک فقره حریق در نخلستان

منوچهر تبریزی معاون عملیات سازمان آتش نشانی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۰۲:۱۵ بامداد امروز پنجشنبه یک فقره حریق در نخلستانی واقع در شنه نهر ۱۳ بلافاصله یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۲ به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: آتش نشانان با تلاش بسیار که نزدیک به یکساعت بطول انجامید موفق شدند حریق را مهار و اطفا نمایند.

حریق در نخلستانی واقع در شنه نهر ۱۳

معاون عملیات سازمان آتش نشانی خرمشهر با بیان اینکه  در این حریق ۷ اصله نخل دچار حریق شدند افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

تبریزی گفت:علت حادثه بدست کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.

غرق ۲ جوان بر اثر بی احتیاطی در رودخانه

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر  گفت: در پی اعلام گزارش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن ۲ جوان در رودخانه‌ای در روستای"ام الخرجین" شهرستان خرمشهر، بلافاصله تیم‌های انتظامی و نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.
او ادامه داد: در این حادثه، جوانی ۲۳ ساله به همراه نوجوان ۱۲ ساله‌ای به علت آشنا نبودن با فنون شنا و بی احتیاطی در رودخانه روستای "ام الخرجین" غرق شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و کانال‌های آب، استخر‌های کشاورزی و سدها، حریم امنی برای شنا و تفریح نیست و جوانان می‌بایست به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن و استخر‌ها برای شنا استفاده کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.