مهم‌ترین حوادث امروز (۳۰ مردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۳۰مرداد  ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

زنده گیری یک حلقه مار در خرمشهر

معاون عملیات سازمان آتش نشانی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:طی تماس تلفنی شهروندان  با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۹:۴۴ دقیقه صبح امروز چهارشنبه، مبنی بر رؤیت یک حلقه مار در یک منزل مسکونی واقع در خیابان تکاور که باعث رعب و وحشت ساکنان شده بود ، بلافاصله یک تیم امدادو نجات از ایستگاه شماره ۴ به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: آتش نشانان با استفاده از ابزار مخصوص مارگیری موفق شدند مار را به دام بیندازند و از خانه خارج کنند.

رؤیت یک حلقه مار در یک منزل مسکونی

معاون عملیات سازمان آتش نشانی خرمشهر گفت:خوشبخانه این حادثه تلفات جانی در برنداشت.

دستگیری ۱۳ سارق حرفه‌ای در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار به مدت ۴۸ ساعت توسط ماموران انتظامی این فرماندهی به مرحله اجرا درآمد.
او افزود: با توجه به سرقت‌های انجام شده در سطح شهرستان کارگروهی تخصصی در این خصوص تشکیل که با تلاش و اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس‌های تخصصی این فرماندهی ۴ سارق منزل، ۳ سارق سیم برق، ۳ سارق خودرو و موتور سیکلت، ۲ سارق مغازه و یک سارق حرفه‌ای اماکن دولتی شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در چند عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی پراید سرقتی، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه مقداری محتویات داخل خودرو کشف شد.

سرهنگ تقی زاده افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت منازل، ۶ فقره سرقت سیم وکابل برق هوایی، ۳ فقره سرقت از اماکن دولتی، ۳ فقره سرقت مغازه، یک فقره سرقت خودرو و یک فقره موتور سیکلت اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

او به شهروندان توصیه کرد: عمل به هشدار‌های پلیس موجب ناکامی مجرمان و افزایش آرامش و امنیت عمومی خواهدشد و همچنین هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت به شماره تلفن ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.