مدیرعامل شرکت آبفا لرستان:

بیش از ۴۴ میلیارد تومان طرح در هفته دولت افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان از افتتاح بیش از ۴۴ میلیارد پروژه هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مدیرعامل شرکت آبفا لرستان از افتتاح بیش از ۴۴ میلیارد پروژه هفته دولت در استان خبر داد.

حمیدرضا کرموند اظهار کرد: هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین و هفته دولت نامگذاری شده فرصتی برای سرمشق قراردادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی‌منت و خالصانه به مردم است.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر از فرصت خدمتگزاری به مردم به شایستگی بهره بردند، تصریح کرد: همه خدمتگزاران و دلسوزان نظام و انقلاب به تاسی از این دو اسوه ایمان، شهادت و خدمت خالصانه، با الهام از رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پشتوانه عظیم مردمی با عزمی راسخ برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رفاه و سربلندی مردم در شرایط حساس کنونی تلاش می‌کنند.

این مسئول در ادامه صحبت‌هایش بیان کرد: در هفته دولت ۶ پروژه با اعتبار ۴۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها شامل آب‌رسانی به سایت منازل مسکونی سیل‌زده شهرستان پلدختر، آبرسانی به شهر‌های معمولان و فیروزآباد، حفر و تجهیز یک حلقه چاه در ماسور هستند.

کرموند عنوان کرد: شبکه فاضلاب ماسور خرم‌آباد و ناصرالدین دورود نیز در این هفته افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری از آن‌ها شاهد افزایش دبی آب، سلامت عمومی و بهداشت اهالی این مناطق خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان بیان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشان دادن دستاورد‌های دولت تدبیر و امید است.

انتهای پیام/ب

افتتاح بیش از ۴۴ میلیارد تومان پروژه هفته دولت در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.