مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: شبکه فاضلاب شهر پلدختر که در سیل اخیر خسارات جدی دیده بود اکنون با استقرار تیم‌های امدادی و عملیاتی در حال ترمیم و بازسازی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حمیدرضا کرموند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان با بیان اینکه اقدامات انجام شده در روز‌های نخست سیلاب اخیر از ورود فاضلاب به شبکه شهری پلدختر جلوگیری کرد و مانع بروز بسیارب از بیماری‌ها شد، اظهار داشت: اقدامات شرکت آبفا در مناطق سیلزده استان با تخصیص و تامین اعتبار خسارات ناشی از سیل تسریع می‌یابد.

به گفته وی اکنون آب شرب شهر‌های معمولان و پلدختر در وضعیت نرمال و مطلوب می‌باشد و تنها در طبقات فوقانی برخی نقاط از شهر پلدختر با افت فشار آب مواجه هستیم که در این شرایط از مخازن و  پمپ آب استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: سیل اخیر بیش از سه هزارو ۱۳۰ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات آبفا شهری این استان وارد کرد.

وی اضافه کرد: هدف اصلی شرکت آبفا لرستان در طرح‌ها و برنامه ریزی‌های جدید، تامین آب و ایجاد خطوط انتقال دوری از حریم رودخانه‌ها و جلوگیری از حوادث مانند سیلاب است.

انتهای پیام/م

شبکه فاضلاب پلدختر در حال بازسازی است

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.