معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه کانون کارآفرینان خیر در استان ایجاد می‌شود، گفت : هم اکنون ۱۰۰ خیر حوزه اشتغال متقاضی عضویت در این کانون شده اند که امیدواریم خیران بیشتری به عضویت این کانون درآیند.

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رشید جلیلیان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گقت: هم اکنون ۱۰۰ خیر حوزه اشتغال در استان کرمانشاه برای عضویت در کانون خیران کارآفرین اعلام آمادگی کرده اند.

او با اعلام فراخوان برای عضویت خیران در این کانون، گفت : امیدواریم خیران بیشتری در شهرستان‌های استان به عضویت این کانون درآیند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خیران این کانون هریک به نوعی در امر ایجاد اشتغال پایدار برای نیازمندان سهیم می‌شوند، گفت: به کارگیری افراد در واحد‌های شغلی، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه ای، اختصاص زمین یا کارگاه‌ها به ایجاد اشتغال نیازمندان و یا برگزاری دوره‌های ایجاد انگیزه از سرفصل‌هایی مشارکت خیران اشتغال در کانون کارآفرینان خیر به شمار می‌رود. 

جلیلیان با تاکید بر اینکه این کانون به عنوان کانونی کاملا مردمی و غیرانتفاعی به نیازمندان خدمات ارائه می‌کند و کمیته امداد صرفا برای کمک به اشتغال نیازمندان و ساماندهی خیران کانون خیران کارآفرین را تشکیل می‌دهد، بیان کرد: کانون خیران کارآفرین به صورت کاملا مستقل از امداد و صرفا از سوی خیران عضو شده در کانون مدیریت خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

۱۰۰ خیر متقاضی عضویت در این کانون شده اند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.