مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: محل پرداخت هزینه‌ها مشخص شده است و تلاش می‌کنیم در اولین فرصت مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

محل پرداخت هزینه‌های تیم مشخص شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بهرام رضاییان در آستانه بازی پارس جنوبی و پرسپولیس بیان کرد: تمرینات تا الان ادامه داشته، ولی بازیکنان دیشب اعلام کردند تا مطالبات پرداخت نشود یا وضعیتشان مشخص نشود حاضر به بازی و امضای شناسه فردی نیستند.

او افزود: چندین جلسه با آن‌ها برگزار کردیم، ولی روی این قضیه اصرار داشتند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی ادامه داد: امروز با تلاش‌های بی وقفه سید پیروز موسوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و پیگیری‌هایی که از طریق دکتر کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران صورت گرفت، مشکلات برطرف شد.

رضاییان بیان کرد: در این جلسات سرمربی تیم هم حضور داشت.

او گفت: بودجه‌ای به تیم تزریق واریز نشده، ولی محل پرداخت مشخص شده و اعضای تیم قوت قلب گرفتند. تلاش می‌کنیم در اولین فرصت مطالبات را پرداخت کنیم و هر یک از اعضای تیم طبق قرارداد خودش پول می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درباره شایعاتی که درباره جدایی اش از مجموعه پارس جنوبی شنیده می‌شود، افزود: از لیگ دو در خدمت تیم پارس جنوبی بودم، هر کسی توانی دارد. من خودم درخواست داشتم که از مدیریت باشگاه جدا بشوم.

موافقت ضمنی شده و امیدوارم موافقت نهایی آن هم انجام گیرد. در کنار تیم خواهم بود، ولی می‌خواهم با عنوان مدیرعامل فعالیت نکنم.

او همچنین گفت: البته مقوله فوتبال ساحلی و ووشو با تیم فوتبال فرق دارد و تلاش می‌کنیم از عنوان‌های قهرمانی خود دفاع کنیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درباره بازی با پرسپولیس افزود: فردا بازی حساسی با پرسپولیس داریم و همه تلاش می‌کنیم آن نتیجه‌ای که رخ می‌دهد با همه تلاش ما باشد.

من هم کنار تیم هستم و بازیکنان باقدرت در بازی فردا بازی می‌کنند. تا به الان مدیرعامل باشگاه هستم و با قدرت در کنار اعضای تیم خواهم بود.

رضاییان از نجفی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر تشکر کرد که در تهران است و برای کار‌های ثبت قرارداد همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: فوتبال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.