معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از مدیران استان خواست تا حمایت از واحد‌های تولیدی را بیش از پیش در دستور کار خود قرار داده و آن را در زمره برنامه‌های اولویت دار خود قرار دهند.

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : واحد‌های تولیدی بازوان توانمند اقتصادی استان هستند که پویایی و فعالیت آن‌ها باعث رونق تولید می‌شود.

او با بیان اینکه مشکلات واحد‌های تولیدی به کل اقتصاد استان لطمه وارد می‌کند، گفت : وظیفه ما مدیران جلوگیری از ایجاد این آسیب‌ها و تلاش برای رفع موانعی است که بر سر راه این واحد‌ها وجود دارد.

حاتمی همچنین با اشاره به اشتغالزایی واحد‌های تولیدی، گفت: هر کدام از این واحد‌ها ده‌ها و حتی ممکن است صد‌ها نفر در آن مشغول به کار باشند که اگر به تعطیلی کشیده شده و یا مجبور باشد که با حداقل ظرفیت کار کند بخش عظیمی از نیرو‌های کار استان بیکار می‌شوند.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: هزینه‌ای که باید برای ایجاد فرصت شغلی تازه بپردازیم به مراتب بیشتر از هزینه‌ای است که باید برای رونق دوباره واحد‌های تولیدی دارای مشکل پرداخت می‌شود بنابراین احیای این واحد‌ها باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

او از برگزاری جلسه‌ای ویژه در هفته آینده برای آن دست از واحد‌های تولیدی که با سازمان تامین اجتماعی به مشکل برخورده اند، خبر داد.

حاتمی گفت: همه باید کمک کنیم تا در سال رونق تولید حداکثر فشار به واحد‌های تولیدی استان وارد و تا می‌توانیم باری از روی دوش آن‌ها برداریم.

 

 

انتهای پیام/د

واحد‌های تولیدی بازوان توانمند اقتصادی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.