معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به حمایت ویژه غذایی این نهاد از ۲۳ مادر باردار و شیرده تحت حمایت، گفت : کمیته امداد تا پایان دوره شیردهی از این مادران مددجو حمایت می‌کند .

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : این نهاد از مادران باردار و شیرده به صورت ویژه حمایت می‌کند.

او  با بیان اینکه هم اکنون ۲۳ مادر باردار و شیرده در استان کرمانشاه از این حمایت‌ها بهره مند می‌شوند، گفت : کمیته امداد به این مادران بن کارت‌هایی به منظور خرید مواد غذایی مورد نیاز رشد و سلامتی اعطا کرده است.

او افزود: هریک از بن کارت‌های مادران باردار و شیرده به صورت ماهانه ۱۰۰ هزار تومان شارژ می‌شود و این مادران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد مواد غذایی مورد نیاز خود را خریداری کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اجرای طرح امنیت غذایی برای دو هزار و ۴۵۳ کودک دارای اختلال رشد کمتر از پنج سال سن در استان نیز؛ افزود: این کودکان از طرف مراکز بهداشت شناسایی و به این نهاد معرفی شده اند.

 رحمتی پور گفت: کودکان دارای اختلال رشد نیز به صورت ماهانه از سبد‌های غذایی ۱۰۰ هزار تومانی کمیته امدادبهره مند می‌شوند.

رحمتی پور افزود: مادران باردار و شیرده تا پایان دوره شیردهی و کودکان دچار اختلال رشد تا بهبود شاخص‌ها و نمودار رشد از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند خواهند شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: خیران برای مشارکت در طرح حمایت غذایی از مادران باردار و کودکان دچار اختلال رشد می‌توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی http://hamsofreh.ir/ یاری رسان این نهاد شوند .

 

 

انتهای پیام/د

کمیته امداد تا پایان دوره شیردهی از این مادران مددجو حمایت می‌کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.