مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : قصه گویان کرمانشاهی با نقش کلام و تاثیر زبان بدن در قصه گویی آشنا می‌شوند.

آشنایی قصه گویان کرمانشاهی با نقش کلام و تاثیر زبان بدنبه گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری دومین جلسه انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری با عنوان "قاف مثل قصه" با حضور مربیان و اعضای فعال کانون در حوزه قصه گویی، گفت : این نشست فردا (۲۴ شهریور) از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در خانه جلیلی واقع در میدان جلیلی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

او با اشاره به آزاد و رایگان بودن حضور علاقمندان در این نشست، گفت : میهمان ویژه این جلسه "اردشیر کشاورز" نویسنده و پژوهشگر کرمانشاهی است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه در این جلسه به موضوع نقش کلام و تاثیر زبان بدن در قصه گویی پرداخته خواهد شد، گفت: برگزاری این نشست بتواند منجر به ارتقای مهارت‌های قصه گویان استان شود.

فتاحی با بیان اینکه قصه گویی یک هنر است، گفت: آموزش می‌تواند نقش مهمی در پرورش قصه گویان موفق داشته داشته باشد.

فتاحی با بیان اینکه قصه نقش مهمی در بیداری ذهن‌ها دارد، افزود: قصه‌گویی و قصه‌خوانی در کشور ما سابقه کهن داشته و به هزاره‌های دور می‌رسد .

 

 

انتهای پیام/د

نقش کلام و تاثیر زبان بدن

 

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.