جشن عیدانه غدیر در پیاده راه فرهنگی همدان

شهردار همدان از برگزاری جشن عیدانه غدیر در پیاده راه فرهنگی همدان در قالب برنامه‌هایی متنوع خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس صوفی، شهردار همدان با اشاره به برگزاری جشن عیدانه غدیر در پیاده راه همدان، اظهار داشت: شهرداری با برگزاری برنامه‌های مختلف در تلاش است تا در شناساندن اهمیت این عید مهم مؤثر باشد.

صوفی افزود: باید هر ساله عظمت و شوکت عید غدیر خم با برگزاری آیین‌ها تبیین شود و برای برگزاری این جشن‌ها هرکس با هر توانی که دارد باید به میدان بیاید و در زدودن مظلومیت از چهره حضرت امام علی (ع) تلاش کند.

شهردار همدان با اشاره به برگزاری جشن عیدانه غدیر در پیاده راه همدان، اعلام کرد: جشن عید غدیر با مشارکت پایگاه‌های مقاومت و مساجد ۳۰ مرداد در فرهنگسرای ولایت برگزار می‌شود.

صوفی خاطرنشان کرد: همچنین در جشن عید غدیر، بازسازی واقعه غدیر روزانه در هفت نوبت تا یکم شهریور در تالار قرآن همدان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه جشن غدیر برای شیعیان بسیار مهم و گرامی است خاطرنشان کرد: در همین راستا جشن بزرگ عید غدیر با مشارکت نواحی چهارگانه شهرداری دوشنبه شب از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در پیاده راه بوعلی با برنامه‌های شاد برگزار می‌شود.

شهردار همدان ادامه داد: نمونه همین جشن‌ها نیز در فرهنگسرای راه کربلا برپا می‌شود و نمایشگاه سوغات که صبح و بعد از ظهر تا پایان مرداد ماه در نگارخانه نگاه نو دایر است، از جمله برنامه‌های بزرگداشت این عید سعید است.

او افزود: در ادامه می‌توان به برگزاری جشن بزرگ ولایت با مشارکت مسجد سیدالشهدا (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء و رژه بزرگ دوچرخه سواری در روز عید سعید غدیر خم با مشارکت مسجد سیدالشهدا (ع) در ۲۹ مرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در فرهنگسرای شهید مدنی اشاره کرد.

صوفی با اشاره به برگزاری مراسم جشن عید غدیر خم با مشارکت مسجد امام علی (ع) در کوی پردیس همدان از ساعت ۲۱، یادآورشد: برگزاری شادپیمایی عید غدیر در شهر همدان با مشارکت پایگاه شهید محمدحسین بشیری از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ د 

جشن عید غدیر در همدان

برچسب ها: عید غدیر ، غدیر خم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.