رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری جشن‌های بزرگ ولایت در این شهرستان خبر داد و گفت: ۸۰ روستای تویسرکان میزبان برگزاری جشن ولایت می‌شوند.

جشن غدیر در ۸۰ روستای شهرستان تویسرکانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام علی کاروند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به اینکه اسلام بر سه پایه غدیر، عاشورا و انتظار بنا نهاد شده است اظهار کرد: اگر ما به پیام غدیر عمل می‌کردیم بدون شک و تردید عاشورا به وجود نمی‌آمد، پرداختن به این رویداد بزرگ در دین اسلام یک ضرورت است که باید مورد توجه باشد.

او در خصوص برنامه‌های شاخص تویسرکان در عید غدیر با اشاره به برگزاری جلسه‌ای شورای تبلیغ شهرستان با مدیریت امام جمعه و دبیری سازمان تبلیغات، حوزه علمیه و طرح هجرت برای مراسم عید غدیر گفت: برگزاری برنامه‌های محوری در راستای برگزاری باشکوه عید غدیر برنامه‌ریزی شد که اجرا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به برگزاری «جشن‌های بزرگ ولایت» در ساعات شب و روز عید غدیر گفت: «جشن بزرگ ولایت» در شب عید غدیر در مسجد جامع شهر تویسرکان با سخنرانی آیت‌الله حسین گنجی، استاد حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه روز عید غدیر ساعت ۱۰ صبح هیأت‌های مذهبی و کاروان شادی «جشن بزرگ غدیر» از میدان امام (ره) به طرف دفتر امام جمعه حرکت می‌کند افزود: برنامه مولودی‌خوانی ولایت امیرالمومنین (ع) و سخنرانی حضرت استاد حوزه علمیه قم در این روز انجام می‌شود.

کاروند با اشاره به برگزاری «جشن بزرگ ولایت» به همین مناسبت، شب چهارشنبه در جوار آرامگاه حضرت حبقوق نبی (ع)، از برپایی ۲۰ ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان به مناسبت عید ولایت توسط هیأت‌های مذهبی خبر داد.

او با اشاره به اینکه ۸۰ مسجد شهر و روستای دارای روحانی طرح هجرت، مستقر و بومی میزبان جشن بزرگ عید غدیر در شب عید هستند اظهار کرد: مدیریت برگزاری جشن‌های عید غدیر در منازل امسال توسط هیأت‌های مذهبی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ د

جشن های بزرگ ولایت در تویسرکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار