در اختتامیه جشنواره ملی طنین مسجد در گرگان از صاحبان ۱۵ اثر برتر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور امشب در اختتامیه سومین جشنواره ملی طنین مسجد در گرگان گفت: اگر بخواهیم هنر را برای ارزش‎ها داشته باشیم فضای آن مسجد است البته فضای مسجد نباید ایزوله شده، منزوی و یا متعلق به عده‎ای خاص باشد.


حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی افزود: در منویات امام راحل (رحمه‌الله علیه) داشتیم که مسجد سنگر است و اگر بخواهیم سنگر بودن را حفظ کنیم باید مسجد مقر کار‌های فرهنگی باشد و وظیفه داریم در قالب فرهنگ و هنر برای جذب بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد کمک کنیم.


ارزانی ادامه داد: در مسجد نمی‌توانیم هر فیلمی و یا هر هنری را اجرا کنیم و قداستی دارد که باید به آن توجه شود و در این جشنواره نیز باید این امر لحاظ شود .


حجت الاسلام ارزانی با اشاره به سومین سال برگزاری جشنواره ملی طنین مسجد گفت: ۵۲۰ اثر با محور مسجد در بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند، پویانمایی و فیلم نامه نویسی از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.


او افزود: امشب و در اختتامیه این جشنواره صاحبان ۱۵ اثر برتر تجلیل شدند.


رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: استان‌های زیادی علاقمند برگزاری این جشنواره هستند و اگر بخواهیم این جشنواره تا ند سال اینده در گلستان برگزار شود باید ساز و کار‌های لازم برای این امر اندیشیده شود.


در مراسم اختتامیه این جشنواره عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به این جشنواره را قرائت کرد.


جشنواره ملی طنین مسجد با هدف کشف استعداد‌های کانونی در زمینه فیلم، آموزش هنرآموزان، ایجاد فضای رقابت، جریان سازی هنر فیلمسازی در کانون ها، تولیدات هنری، کمک به ایجاد سبک زندگی ایرانی اسلامی و چابکسازی نیرو‌های خودجوش کانونی برگزار می‌شود.


انتهای پیام / فا


قدردانی از صاحبان ۱۵ اثر برگزیده جشنواره ملی طنین مسجد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.