مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از ۳۴ هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه ۱۲۲ از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد.

ابوالفضل رحیمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، بیش ۳۴ هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه پاسخگویی به مشتریان با شماره تماس ۱۲۲ انجام شده است که از این مقدار ۱۴ هزار و ۹۲۵ مورد مربوط به حوادث و اتفاقات آب و بیش از ۱۹ هزار و ۹۵۲ مورد در سایر بخش‌های خدمات آب و فاضلاب و ۳۹۳ مورد در بخش اتفاقات فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.  

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان افزود: شهروندان شهرستان گرگان با ۵۸ درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته‌اند و تعداد ۲۰ هزار و ۳۲ مورد حادثه در شهر و روستا‌های گرگان و ۵ هزار و ۲۶ حادثه در شهر و روستا‌های گنبد ثبت و رسیدگی شده است که ۷۲.۲ درصد تماس‌ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است.

رحیمی گفت: شکستگی لوله‌های اصلی و انشعابات، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است.

او در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت: شهر‌های استان با ۳۹۳ مورد حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است.

رحیمی افزود: سامانه crm به سامانه Gis شرکت متصل شده است که این باعث افزایش سرعت رفع اتفاقات، بررسی تراکم حوادث آب و فاضلاب، اطلاع رسانی دقیق به مشترکین منطقه خاص و آمادگی برای عکس العمل سریع در حوادث غیرمترقبه می‌ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.