ظفرقندی گفت: پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو حرکتی برای اصلاح سبک زندگی است زیرا یکی از مسائل جامعه سلامت خراب بودن سبک زندگی است.

کاظمی / خراب بودن سبک زندگی از مسائل جامعه سلامت است /به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا ظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور صبح امروز در آیین امضای تفاهم همکاری بین شهرداری تهران و سازمان نظام پزشکی کشور گفت: پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو و استفاده از دوچرخه حرکتی نمادین و واقعی برای اصلاح سبک زندگی است زیرا یکی از مسائل جامعه سلامت خراب بودن سبک زندگی است.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور تصریح کرد: موضوعات مختلف از قبیل نشستن بر روی صندلی تا حمل و نقل و نوع تغذیه مربوط به سبک زندگی است که اگر اصلاح شود مشکلات ما کم می شود و هر چیز که در تهران اصلاح شود در تمام کشور درست می‌شود.

ظفرقندی در پایان با اشاره به موضوعات این تفاهم‌نامه اظهار کرد: موضوع اول افزایش سطح سلامت است که برای ما امری حیاتی به شمار می‌رود و موضوع دوم هم کاهش آمار تروما است زیرا بسیاری از جوان‌ها با موتور مجروح می‌شوند و جان خود را از دست می دهند و طبق آمار بسیاری از موارد جان‌باختگی مربوط به سوانح است که من از شهرداری می‌خواهم که با همکاری خود آن را کاهش دهد.

انتهای پیام /

 افزایش سطح سلامت  در جامعه امری حیاتی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار