شهردار منطقه ثامن مشهدگفت: احداث و بهره برداری ۶۰۰ متر دیگر از خیابان شارستان، حدفاصل خیابان شیرازی تا تپل محله، تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری ۶۰۰ متر از خیابان شارستان تا پایان سال جاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهندس سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: شان حضور ما در شهرداری، خدمت به مردم بوده و مردم ارباب رجوع ما هستند، پس وظیفه داریم که موضوعات مرتبط با شهروندان را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

او با اشاره به اینکه در این دوره جدید مدیریت شهری توانسته ایم ۵ هکتار یعنی معادل ۲۳ سال گذشته، فضای سبز به منطقه ثامن اضافه نماییم، افزود: در این دوره با تغییر نگاه، سعی شده است تامین زیرساخت‌های توسعه را در اولویت قرار دهیم که از آن جمله می‌توان به اجرای فضای سبز، ره باغ ها، خیابان‌های اصلی و معابر دسترسی حرم مطهر اشاره کرد.

شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: بزرگترین پروژه در حال اجرای منطقه، احداث خیابان شارستان رضوی در قطاع دو، حد فاصل خیابان شیرازی تا طبرسی، به عرض ۵۵ و طول یک هزار و ۵۰ متر است که ۲۵۰ متر از آن دو هفته قبل بازگشایی و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

نعمتی تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری، ادامه این خیابان در حدفاصل خیابان شیرازی تا تپل محله به طول ۶۰۰ متر، تکمیل و به بهره برداری برسد تا ارتباط خیابان کاشانی با شیرازی برقرار شود همچنین بولوار رضوان نیز حدود دو ماه است که بازگشایی و ارتباط بین خیابان کاشانی و تپل محله را برقرار شده است.

انتهای پیام//ح. ص

جزییات بهره برداری از خیابان شارستان تا پایان امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.