اقدامات ویژه شهرداری منطقه ثامن به مناسبت عید سعید قربان و به منظور حفظ بهداشت محیط زیست شهری و سلامت شهروندان و زائران بارگاه منور رضوی صورت می گیرد.

ضرورت حفظ بهداشت منطقه ثامن در ایام عید قربانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با ایام دهه امامت در مشهد و در منطقه ثامن اقدامات بهداشتی مانند شستشوی روزانه ۶هزار متر مربع از معابر منتهی به حرم مطهررضوی انجام می شود.

چاپ و توزیع ٢٠٠٠عدد پمفلت آموزشی سه زبانه(فارسی، انگلیسی، عربی) به منظور اطلاع رسانی و رعایت اقدامات و نکات لازم بهداشتی نیز صورت گرفته است.

همچنین رفع نواقص آبسردکن ها و سرویس‌های بهداشتی موجود در سطح منطقه جهت فعال بودن به صورت ٢۴ ساعته به منظور استفاده زائران و مجاوران پیگیری می شود.

استقرار ۶ اکیپ گشتی ویژه در منطقه به منظور جلوگیری از ذبح غیربهداشتی دام در معابر پیرامونی حرم مطهر و هدایت شهروندان به کشتارگاه ها و مراکز استاندارد تعیین شده جهت ذبح دام در روز عید قربان از دیگر اقدامات شهرداری منطقه ثامن است.

افزایش ٣۵ درصدی نیروها و ماشین آلات رفت و روب و نظافت شهری در خیابان ها و محلات اطراف حرم مطهر و تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی توزیع سوغات، مواد غذایی، بستنی و آبمیوه در اطراف حرم نیز انجام می شود.

 
انتهای پیام//ف.ح

 

مصوبات جلسه شورای بهداشت منطقه ثامن در آستانه عید سعید قربان و دهه ولایت و امامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.