دبیر فدراسیون ژیمناستیک گفت: قابلیت برگزاری اردوی تیم‌های ملی ژیمناستیک در یاسوج وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محسن سلیمانی در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیات ژیمناستیک استان با اشاره به برنامه‌های فدراسیون ژیمناستیک گفت: یکی از برنامه‌های فدراسیون برای کمک به شهرستان‌ها اینگونه است که در صورت اختصاص سالن به شهرستان‌ها، فدراسیون سالن را تجهیز خواهد کرد.

او با بیان اینکه تاریخ ژیمناستیک کشور باید عوض شود و گام‌های بلندی برای این کار انجام گرفته و المپیک آینده مد نظر فدراسیون است افزود: یک داور و ۴ ورزشکار برای گرفتن سهمیه فعالیت دارند که داور و یک ورزشکار ما جایگاه خوبی در رنکینگ جهانی دارند.

سلیمانی با اشاره به این که ژیمناستیک یک رشته پرطرفدار و در دنیا شناخته شده است اظهار کرد: در کشور هم این رشته جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است.

دبیر فدراسیون به موفقیت‌های سال‌های اخیر این رشته ورزشی در سطح بین‌المللی اشاره کرد که تاکنون ۸ مدال آسیایی داشته‌ایم و ۶ مدال آن مربوط به همین اواخر بوده است.

او کسب مدال در رشته جوانان را هم یکی دیگر از افتخارات این رشته دانست و گفت: رقبای سختی همچون کره و چین و ژاپن در آسیا داریم و همین کار را سخت کرده است.

این مسؤول از اقدامات انجام شده در کهگیلویه و بویراحمد هم ابراز رضایت کرد و گفت: می‌توان اردوی تیم‌های ملی ژیمناستیک را در کهگیلویه و بویراحمد برگزار کرد.

 انتهای پیام/غ

کسب ۸ مدال آسیایی در ژیمناستیک کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.