اجتماع بزرگ غدیریون با عنوان بیعت با ولایت در بندرعباس برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه امامت و ولایت هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان   ،  گفت: اجتماع بزرگ غدیریون با عنوان بیعت با ولایت در بندرعباس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عامری سیاهویی افزود: این اجتماع بزرگ با حضور ۱۰ هزار نفر از شهروندان ۲۹ مرداد (۱۸ ذی الحجه) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع برگزار می‌شود.

او افزود: ملبس شدن ۳۰ نفر از طلاب حوزه‌های علمیه استان، اطعام و پذیرایی از اجتماع کنندگان و توزیع بسته‌های از دیگر برنامه‌ها است.

رئیس ستاد دهه امامت و ولایت هرمزگان گفت: آیت الله مقتدایی عضوجامعه مدرسان حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین عابدینی از عالمان فرهیخته پایه شبکه ۳ به سمت خدا از سخنرانان این مراسم هستند.

حجت الاسلام عامری سیاهویی افزود: پخت و توزیع بیش از ۲۰۰ هزار دست غذا در استان، بازسازی واقع غدیر در شهرستان‌ها و مناطق مختلف، اعزام ۲۵۰ مبلغ و برگزاری جشن ازدواج ۶۵ زوج جوان در سراح احمدی شهرستان حاجی آباد از دیگر برنامه‌ها به مناسبت عید سعید غدیر خم است.

او گفت: ویژه برنامه جشن برای کودکان هم ساعت ۱۷ روز ۲۸ مرداد در بلوار ساحلی بندرعباس پشت فرمانداری برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه امامت و ولایت هرمزگان گفت: حرکت کاروان غدیر هم در میناب از میدان ولایت تا مسجد امام هم ساعت ۱۷ روز ۲۸ مرداد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عامری سیاهویی افزود: امروز قدرت اسلام و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران برابر فتنه‌های دشمن موجب سرخوردگی غرب و غرب زدگان شده است.

او گفت: همه شکست‌های دشمن از برکات غدیر، امامت و حکومت در سایه ولایت است.

انتهای پیام/ز

برنامه‌های عید سعید غدیر در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.