شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با ریزش ۴۱۳.۸۱  واحدی به پله ۲۶۰ هزار و ۹۹۱ واحدی رسید.

بورسبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۲۳۵.۵۷ واحدی در ارتفاع ۲۶۱ هزار و ۶۴۱ واحدی ایستاد.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۷۴ میلیون سهم طی ۶۴ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: بورس به پله ۲۶۱ هزار واحدی بسنده کرد


نماد‌های پر بیننده معاملات اخابر، فولاد، فملی، همراه و شتران با روند نزولی و شپنا و تاپیکو با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.
 
شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ریزش ۹.۲۴ واحدی به پله ۳ هزار و ۵۱۶ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از یک هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۳۶ میلیون سهم طی ۵۱ هزار نوبت معاملاتی است.
 

آژیر بورس به صدا در آمد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با ریزش ۴۱۳.۸۱  واحدی به پله ۲۶۰ هزار و ۹۹۱ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۲۱ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۲ میلیارد سهم طی ۳۳۱ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات همراه، ومعادن، فولاد، رمپنا و فملی با روند نزولی و شپنا و تاپیکو با روند صعودی به کار خود پایان دادند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ریزش ۱۶.۷۰ واحدی به پله ۳ هزار و ۵۰۹ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۱۰ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد سهم طی ۲۵۶ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار