شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۱۴.۳۸ واحدی به پله ۲۶۱ هزار و ۴۵۰ واحدی رسید.

حافظ سبز پوش شدبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ،شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۷۴۴.۹۷ واحدی در ارتفاع ۲۶۲ هزار و ۱۳۶ واحدی ایستاد.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد سهم طی ۷۶ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: رشد ۱۴۳ واحدی شاخص بورس در پایان معاملات 


نماد‌های پر بیننده معاملات اخابر، همراه، بورس، وپارس، فولاد و بانک به روند صعودی و پارس و فملی با روند نزولی آغاز به کار کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۳۵.۶۵ واحدی به پله ۳ هزار و ۵۵۲ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۹۹ میلیون سهم طی ۹۷ هزار نوبت معاملاتی است.
 

بورس به پله ۲۶۱ هزار واحدی بسنده کرد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۱۴.۳۸ واحدی به پله ۲۶۱ هزار و ۴۵۰ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۱۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳ میلیارد سهم طی ۳۲۲ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات پارس، رمپنا، لواد، فملی و کچاد با روند نزولی و اخابر و بورس با روند صعودی به کار خود پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با رشد ۸.۷۰ واحدی به پله ۳ هزار و ۵۲۶ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۱۱ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲ میلیارد سهم طی ۳۱۷ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار