غلامرضا طحان گفت: در راستای تحقق مطالبات رانندگان اجرای طرح تن – کیلومتر برای محاسبه و پرداخت کرایه حمل به رانندگان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به اجرا درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا طحان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: با توجه به پیگیری‌های بعمل آمده در راستای تحقق مطالبات رانندگان اجرای طرح تن – کیلومتر برای محاسبه و پرداخت کرایه حمل به رانندگان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به اجرا درآمد.

او افزود: نظر به افزایش هزینه‌های موثر در فعالیت ناوگان از جمله هزینه‌های نگهداری و درخواست‌های مکرر صنوف حمل و نقل جاده‌ای با توجه به مصوبه ابلاغی کمیته راهبردی حمل ونقل کالا، نرخ شاخص تن – کیلومتر بروزرسانی گردید.

طحان ابراز داشت: جلسات متعددی با صنوف حمل و نقل جاده‌ای استان بمنظور بحث وبررسی نحوه بروزرسانی نرخ حمل کالا بر اساس تن-کیلومتر ویژه ناوگان حمل کالا با درنظرگرفتن تمامی تمهیدات و ملاحظات استانی تشکیل شده است.

شایان ذکر است: ۸۶ شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی کالا در استان فعال بوده و بیش از ۴۵۰۰ نفر راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا فعالیت می‌نمایند.

انتهای پیام / م

جزئیات تشکیل جلسات به روز رسانی نرخ حمل کالا بر اساس تن کیلومتر

برچسب ها: حمل و نقل ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار