معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:۲۴مرکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد زیر پوشش برنامه ارتقاء هتلینگ قرار گرفتند.

طرح ارتقاء هتلینگ درمانی در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دکتر بحرینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت:  بازسازی و توسعه فضا‌های درمانی یکی از مهمترین اقداماتی بود که در سال‌های اخیر در مناطق زیر پوشش دانشگاه به اجرا درآمد که در این راستا ۳۳۰هزار مترمربع از فضا‌های بیمارستانی دانشگاه بهسازی و بازسازی شد.

او هتلینیگ بیمارستان قائم (عج) را از مهمترین اقدامات در این راستا عنوان کرد وتصریح کرد: در قالب این برنامه تاکنون عملیات اجرایی ۱۶بخش از ۲۷بخش به طور کامل به اتمام رسیده که موجب افزایش ۲۲۰تخت بستری به مجموع تخت‌های این مرکز شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:با اجرای برنامه هتلینگ، بستری شدن بیماران در راهرو‌های بیمارستان قائم (عج) به دلیل کمبود فضای فیزیکی به طور کامل مرتفع شد.
 
بحرینی افزود: بازسازی ۸ اتاق عمل از مجموع ۲۲ اتاق عمل، بهسازی ۳بخش اورژانس از مجموع ۵ اورژانس و ایجاد اورژانس متمرکز از دیگر اقدامات در این مرکز به شمار می‌رود.

او تصریح کرد: در گذشته قشر فراموش شده بیماران روان در فضا‌های نامناسب و بدون تهویه نگهداری می‌شدند که اکنون با اصلاحات صورت گرفته در برخی از بخش‌های بیمارستان روانپزشکی دکتر حجازی و ابن سینا، بیماران در فضا‌های بسیار مناسب و استاندارد بستری می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این دو مرکز تا کنون ۱۱بخش بستری از ۲۳بخش و یک بخش اورژانس به صورت کامل بازسازی شده است.

بحرینی افزود: تملک اراضی دارای کاربری بهداشتی درمانی به مساحت ۲۴هزار مترمربع و تملک دو قطعه زمین هر یک به مساحت ۱۵۲مترمربع برای ساخت محل سکونت بیماران مبتلا به جزام را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای بهبود کیفی خدمات برشمرد.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

بازسازی و توسعه فضاهای درمانی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار