میرابراهیمی گفت:این طرح برای آموزش دانش آموزان مقاطع پایین برگزار می‌شود و دانش آموزان در برنامه‌های مختلف مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،عبدالله میرابراهیمی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: آموزش تفکیک پسماند خشک از‌تر در درب منازل در مناطق ۲ و سه در حال انجام است و آموزش‌ها در منطقه هشت نیز به زودی آغاز می‌شود.

میرابراهیمی عنوان کرد: برای آموزش دانش آموزان در زمینه تفکیک پسماند طرح همیار بازیافت در حال اجراست که در این زمینه تفاهم نامه‌ای با انجمن دانش آموزی منعقد شده است تا به موجب آن آموزشگران سازمان در مدارس حضور یافته و به دانش آموزان آموزش‌های چهره به چهره ارائه کرده تا دانش آموزان به عنوان همیار بازیافت انتخاب شوند.

او بیان کرد: آموزش‌های لازم در زمینه مدیریت پسماند در ادارات در حال ارائه است و علاوه بر آن ادارات به مخازن پسماند خشک مجهز و پسماند خشک آن‌ها در پایان وقت اداری جمع آوری می‌شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم ادامه داد: این طرح برای آموزش دانش آموزان مقاطع پایین برگزار می‌شود و دانش آموزان در برنامه‌های مختلف مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

میرابراهیمی گفت: آموزش اصناف در مناطق یک، چهار و هفت در حال انجام است و آموزشگران به اصناف مراجعه کرده و نحوه مشارکت در تفکیک زباله از مبدأ را به آن‌ها آموزش می‌دهند.

انتهای  پیام/ح

اجرای طرح «همیار بازیافت» در مدارس قم

برچسب ها: شهرداری ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.