کاهش ۱۲ درصدی وقوع جرائم در استان اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: امسال کل وقوع جرائم در استان ۲۸ هزار و ۶۳۲ فقره بوده که نسبت به پارسال ۱۲ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران گفت: همچنین در این مدت سه هزار و ۶۴۶ نفر در این رابطه دستگیر شده اند که نسبت به پارسال پنج درصد افزایش یافته است.

او از کشف تمامی قتل‌های به وقوع پیوسته در استان خبر داد و گفت: وقوع جرم قتل در پنج ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد در استان کاهش داشته است.

سردار حسینی افزود: امسال در این مدت در مجموع ۱۰ هزار و ۷۶۵ متهم دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته شش درصد افزایش داشته است.

 فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه ۳۶ درصد دستگیر شدگان به علت مواد مخدر بوده است، گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته ۷۰ درصد متهمین بیکار و سه درصد دارای تحصیلات عالیه هستند.

او افزود: در پنج ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته وقوع جرم شرارت ۳۶ درصد کاهش داشته است و استان اردبیل به لحاظ وقوع جرم شرارت در بین سایر استانهای کشور در رتبه ۲۶ قرار دارد.

سردار حسینی همچنین تصریح کرد: امسال نسبت به پارسال وقوع جرم سایبری در استان ۱۲۹ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ع

افزایش وقوع جرایم سایبری در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار