مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: جشنواره میوه های بهشتی در راستای برندسازی گردشگری ریجاب برگزار می شود.

جشنواره میوه های بهشتی برگزار می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امید قادری  اظهارداشت:دالاهو به لحاظ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از جایگاه کم نظیری برخوردار است.

او گفت: تشکیل پرونده ثبت ملی تنبور دالاهو در دستور کار قرار گرفته است و به صورت مشروط ثبت شده است که یک سال فرصت داریم تا اقداماتی همچون ساخت المان ها، برپایی جشنواره ها و ... انجام شود تا این اتفاق نهایی شود

امید قادری  بیان کرد:استاندارد سازی چاقوی کرند به عنوان یکی از برندهای صنایع دستی استان در دست اقدام است اگر شهرستان دالاهو بتواند زمین تهیه نماید بازارچه دائمی برای صنعتگران شهرستان احداث می شود

 به گفته این مقام مسئول دالاهو به‌لحاظ جاذبه های گردشگری از ظرفیت بی نظیری برخوردار است که باید به جایگاه اصلی خود باز گردد.

قادری ادامه داد : محور گردشگری غرب استان را در کنار محور تاریخی ساسانی طراحی کرده ایم ما باید رویدادهای ملی و محلی برگزار کنیم که برای رویداد جهانی ۲۰۲۰ آماده شویم و جشنواره میوه های بهشتی ریجاب نیز در همین راستا است.

او گفت: می خواهیم این رویداد به عنوان بخشی از تقویم سالانه هر سال برگزار شود رویداد سازی در توسعه گردشگری و برند سازی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است در کنار این هفته دولت را داریم که دو پروژه خوب در شهرستان دالاهو داریم که هتل آبشار ریجاب و اولین بوم گردی شهرستان افتتاح می شوند.

انتهای  پیام/ز



برگزاری جشنواره میوه های بهشتی در دالاهو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.