مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: برندسازی در حوزه گردشگری غذا با مشارکت بخش خصوصی در سطح استان اردبیل انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: برندسازی در حوزه گردشگری غذا با مشارکت بخش خصوصی در سطح استان اردبیل انجام می‌شود.

او بیان کرد: استان اردبیل به علت داشتن تنوع اقلیمی از شمال تا جنوب این استان دارای تنوع غذایی بالایی است که این موضوع می‌تواند به جاذبه‌ای برای گردشگران تبدیل شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: در این راستا برگزاری جشنواره‌های متعدد به منظور معرفی غذا‌های استان اردبیل در سطح ملی برنامه ریزی شده است.

فلاحی با اشاره به برگزاری جشنواره آش نیر در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر، افزود: چهاردهمین دوره این جشنواره امسال با حضور ۲۲ استان و در بیش از ۶۰ غرفه در نیر برگزار می‌شود.

او بیان کرد: هدف از این جشنواره معرفی قابلیت‌های غذایی استان‌های مختلف کشور به ویژه استان اردبیل در بخش آش و غذا‌های سنتی است.

انتهای پیام/ح

جشنواره آش در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر برگزار می شود

برچسب ها: گردشگری ، برندسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.