رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به راه‌اندازی سامانه پژوهش‌یار گفت: شهرداری قلب تپنده و مرکز پژوهش‌های شهری است .

انتظار شورای شهر تهران از ارائه پیوست‌های مطالعاتی هنوز براورده نشده استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای شهر تهران، در آیین رونمایی از نسخه جدید پژوهش یار با قابلیت اتصال به سامانه شفافیت شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران قلب تپنده و مرکز پژوهش‌های شهری است.

 رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای شهر تهران افزود: زمانی که در شورای شهر صحبت از پژوهش بود اتفاق خوب و موثر این بود که مرکزیت پژوهش‌ها به پایتخت که همان قلب تپنده پژوهش‌ها است منتقل شود.


بیشتر بخوانید؛ سامانه پژوهش‌یار موجب ارتقاء کیفیت پژوهش‌ها می‌شود


فراهانی با تاکید بر این نکته که هر پژوهش باید پیوست مطالعاتی داشته باشد، افزود: تا کنون انتظار شورای شهر تهران در این زمینه برآورده نشده است و ما شاهد هستیم تنها چند طرح و لایحه پیوست مطالعاتی دارد.

او با اشاره به خلاء موجود در ارائه پیوست‌های مطالعاتی، تصریح کرد: امیدوادیم با رونمایی از این سامانه بتوانیم خلاء ایجاد شده را جبران کنیم و از پژوهش‌ها در عرصه عمل بیشتر استفاده کنیم.

رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای شهر تهران، تصریح کرد: یکی از راه‌های استفاده از پژوهش‌ها این است که هر پژوهشی در هر نقطه‌ای انجام می‌شود به مرکز ارسال شود تا تمام کارشناسان و پژوهش گران بتوانند از آن استفاده کنند و نتایج جدید پژوهش خود را نیز اعلام کنند.

انتهای پیام/

انتظار شورای شهر تهران از ارائه پیوست های مطالعاتی هنوز برآورده نشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار