مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: دشمن برای بی اعتماد کردن مردم به نظام جمهوری اسلامی و القای ناکارآمدی دولت و دیگر خدمت گذاران تمام توان خود را به کار گرفته است.

القای ناکارآمدی دولت راهکار دشمن برای بی اعتمادی مردم به نظام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حمید ملانوری مدیرکل سیاسی وزارت کشور در نشست مشترک با نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی خراسان رضوی گفت: مدیریت سیاسی در یک منطقه صرفا به مباحث سیاسی مرتبط نیست و معتقدیم کسی که به عنوان یک مدیر سیاسی در استان یا شهرستان منصوب می شود، نماینده عالی دولت و حکومت بوده و تمامی مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و... را باید مدنظر قرار دهد.

او تصریح کرد: بعد از انقلاب با فراز و نشیب های بسیاری رو به رو بوده ایم اما در عین حال کارنامه نظام جمهوری اسلامی در حوزه های علم، فناوری، امنیت و بهره برداری از ظرفیت های اقتصادی بسیار درخشان است.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: به رغم همه فشارهای اقتصادی و مشکلات ایجاد شده برای برخی از قشرهای مردم، باید اذعان کنیم که اقتصاد کشور درحال مدیریت شدن است و بر اساس ارزیابی های بین المللی، ایران در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی در جایگاه قابل قبولی قرار دارد.

ملانوری افزود: امروز در مقابل جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن قرار داریم و در شرایط جنگ روانی مسائل به گونه ای القاء می شود که گاهی اوقات حتی فعالان سیاسی و نخبگان هم نمی توانند مسائل را به درستی تشخیص دهند, لذا نباید در این شرایط کاری کنیم که دائما به ناکارآمدی دولت و نظام جمهوری اسلامی دامن زده شود.

او تصریح کرد: همه ما در اردوگاه نظام و زیرپرچم جمهوری اسلامی فعالیت می کنیم و باید به منظور اهداف ترسیم شده گام برداریم , ما نمی گوییم سوء مدیریت و فساد اقتصادی در کشور وجود ندارد اما باید توجه داشت که دشمن برای بی اعتماد کردن مردم به نظام جمهوری اسلامی و القای ناکارآمدی دولت و دیگر خدمت گذاران تمام توان خود را به کار گرفته است, نباید اتفاقات کوچک در این زمینه ها در فضای عمومی کشور بزرگ و غیر واقعی جلوه داده شود .

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: احزاب سیاسی جایگاه نخبگان و با استعدادترین و باانگیزه ترین افراد است، بدون شک همه گروه های سیاسی و احزاب به رغم داشتن گرایش های مختلف، با تکیه بر اصل مردم سالاری، به دنبال توسعه کشور، ایجاد جامعه آرمانی و خدمت به مردم هستند.

ملانوری افزود: اسفندماه سال ۹۶ منشور گفت‌ و گوی سیاسی از سوی وزیر محترم کشور ابلاغ شده است که بر اساس آن باید خانه احزاب در استان ها شکل گیرد و خوشبختانه تا به امروز در ۱۷ استان کشور این مهم تحقق یافته است.

او تصریح کرد: تاکنون تمام ۱۷ خانه احزاب در استان ها در ساختمان های تخصیص یافته از سوی دولت مستقر شده اند و با کمک دولت تجهیز گردیده اند.

مدیر کل سیاسی کشور گفت: امید است با اقدامات به موقع و موثر شاهد خلق یک حماسه سیاسی دیگر در اسفندماه امسال و شکل گیری یک مجلس قوی و کار آمد و یاس و نومیدی دشمنان ایران اسلامی باشیم.
 
انتهای پیام//م.ی
 

احزاب سیاسی جایگاه نخبگان و افراد با انگیزه  است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.