مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال با کمک نیکوکاران ۱۱۲ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

آزادی ۱۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در استان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اسماعیل جمیاری،مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: در آخرین مرحله و به مناسبت اعیاد بزرگ قربان و غدیر ۵۰ نفر با بدهی افزون بر ۲۰ میلیارد ریال از زندان آزاد شدند.
 
او افزود:کنترل ورودی ها و کاهش هدفمند جمعیت کیفری از مهمترین اولویتهای مهم سازمان زندانها است.
 
مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی افزود: سال گذشته در راستای کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندانیان استان ، توفیقات خوبی حاصل شد به گونه ای که کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۷ رتبه دوم کشوری را در این خصوص کسب کرد.
 
جمیاری بیان کرد: مقامات قضایی در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد و همچنین اعطا تسهیلات حقوقی به زندانیان واجدالشرایط  نقش بسیاری داشتند.
 
مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با مداخله کمیته های صلح و سازش مستقر در زندان ها و ستاد دیه بیش از ۵۰ درصد آن از شکات رضایت اخذ و مابقی با اعطا تسهیلات و نیز منابع استانی ستاد دیه و کمکهای ستاد مرکزی دیه کشور تأمین و پرداخت شده است.
 
جمیاری گفت: با احتساب ۶۲ نفر آزاد شده از ابتدای سال جاری تا به امروز تعداد زندانیان آزاد شده استان در سال ۹۸ به ۱۱۲ نفر رسیده است
 
انتهای پیام/پ

آزادی زندانی های جرائم غیر عمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.