مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام از اجرای ۸۴ کیلومتر لوله گذاری توزیع گاز در ۴ ماهه نخست سال خبر داد.

اجرای ۸۴ کیلومتر لوله گذاری توزیع گاز در استان ایلام

عباس شمس الهی مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: در ۴ ماهه نخست سال جاری ۸۴ کیلومتر لوله گذاری توزیع گاز در استان ایلام انجام شده که از این میزان ۶۵ کیلومتر در روستا‌های استان و ۱۹ کیلومتر در مناطق شهری بوده است.

او با بیان اینکه در ۴ ماهه نخست سال یک هزار و ۸۱۴ انشعاب گاز نصب شده است بیان کرد: از تعداد انشعاب ۴۹۳ انشعاب در شهر و یک هزار و ۳۲۱ انشعاب در روستا‌های استان نصب شده است.

شمس الهی با اشاره به اینکه در ۴ ماهه ابتدایی سال ۲ هزار و ۶۹۸ اشتراک واگذار شده است گفت: یک هزار و ۶۸۰ اشتراک در شهر و بیش از ۱۰ هزار اشتراک در مناطق روستایی استان ایلام در این مدت واگذار شده است.

او اضافه کرد: از زمان فعالیت شرکت گاز در استان ایلام بیش از ۴ هزار کیلومتر شبکه گذاری گاز و بیش از ۱۵۹ هزار اشتراک واگذار شده است.

عباس شمس الهی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته و تلاش و همت کارکنان شرکت گاز استان ایلام در چهارماهه نخست سال ۹۸، بیش از ۵۳ درصد از اهداف تعیین شده جهت گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان محقق شده است.

استان ایلام دارای ۲۶ شهر و ۶۰۰ روستا بوده که هم اکنون ۳۷۷ روستا و ۲۴ شهر استان ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌باشند.

انتهای پیام/غ


۸۴ کیلومتر لوله گذاری گاز در ۴ ماهه نخست سال جاری در ایلام

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.