مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در چهارماهه نخست سال ۹۸، ۵۳ درصد از اهداف گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان ایلام محقق شد.

تحقق ۵۳ درصدی اهداف گازرسانی شرکت گاز استان ایلام

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; عباس شمس الهی گفت : با برنامه ریزی صورت گرفته و تلاش و همت کارکنان شرکت گاز استان ایلام در چهارماهه نخست سال ۹۸، بیش از ۵۳ درصد از اهداف تعیین شده جهت گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان محقق شده است.

 شمس الهی افزود: بر اساس اهداف از پیش تعیین شده جهت گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان در بخش‌های خطوط تغذیه، شبکه توزیع، انشعابات و نیز اشتراک پذیری و تصویب آن‌ها در مجمع عمومی شرکت ملی گاز از ابتدای سال تا پایان تیرماه، بیش از ۵۳ درصد اهداف اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تا پایان تیرماه عملیات اجرایی ۱۴ کیلومتر خط تغذیه، ۷۷ کیلومتر شبکه توزیع، تعداد ۲۵۵۳ انشعاب گاز و تعداد ۲۷۰۰ اشتراک جدید در شرکت گاز استان ایلام صورت گرفته است.

شمس الهی اظهار امیدواری کرد با گازرسانی به دو شهر باقیمانده استان و نیز روستا‌های باقیمانده تا پایان سال با تحقق اهداف مصوب شرکت گاز استان، ایلام نیز به جمع استان‌های سبز در حوزه انرژی بپیوندد.

انتهای پیام/اس

وضعیت گازرسانی در ایلام

برچسب ها: گاز ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.