نماینده، ولی فقیه در گیلان مراسم شادی آسمانی به مناسبت عید غدیر را تعبیر خوب و رسایی عنوان کرد و گفت: در آیین‌های مذهبی و شادی‌ها ارزش‌های انقلاب را به مردم برسانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار اعضای ستاد کاروان مردمی شادی غدیر رشت گفت: به هر حرکتی که موجب ترویج و تقویت احکام و مسائل غدیر شود باید کمک کرد.

او افزود: امیر مومنان علی (ع) می‌فرماید که خدا وقتی ببیند نیت خالص دارید کمک می‌کند و نکبت نصیب دشمن می‌شود.
امام جمعه رشت با بیان اینکه خدا به انسان‌های صادق که در راه دین در تلاش هستند کمک می‌کند، تصریح کرد: هر قدر انسان در راه خدا خالص شود انبساط و بهجت روحی پیدا می‌کند.

آیت الله فلاحتی، ملت ایران را تبلور یافته مکتب امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: در برگزاری مراسم غدیر باید توجه داشته باشید به پروژه امام (ره) که وحدت امت اسلامی است، خدشه وارد نشود.

او با تاکید براینکه انقلابی بودن بسیار مهم است، بیان کرد: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی همواره انقلابی بودند و در حفظ انقلابی ماندن مردم باید تلاش شود.

نماینده، ولی فقیه در گیلان، ۱۵ روز مراسم شادی آسمانی به مناسبت عید غدیر را تعبیر خوب و رسایی دانست و یادآور شد: در آیین‌های مذهبی و شادی‌ها ارزش‌های انقلاب را به مردم برسانید.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه نظام اسلامی در سایه امیرالمومنین علی (ع) تبلور یافته است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با ولایتمداری تنیده شده است.

راه اندازی کاروان شادی غدیر در رشت

ابراهیم رضامهدی رئیس شورای هیات‌های مذهبی گیلان نیز در دیدار مذکور به تشکیل ستاد مردمی برگزاری مراسم عید غدیر با عنوان ۱۵ روز شادی آسمانی در رشت اشاره کرد و گفت: ساعت ۶ عصر روز عید غدیر کاروان شادی غدیر از مرقد خواهر امام رضا (ع) تا میدان شهدای ذهاب به حرکت در می‌آید.

برپایی ۳۱۳ ایستگاه پذیرایی عید غدیر در گیلان

حجت الاسلامی سیدحسین گلمیرزاده معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز از برپایی ۳۱۳ ایستگاه پذیرایی همزمان با عید غدیر در نقاط مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: روز عید غدیر طرح یک هزار و ۴۳۰ سفره برای خانواده‌ها در محل‌های عمومی گیلان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/آ

به هر حرکتی که موجب ترویج و تقویت احکام غدیر شود، کمک کنید

برچسب ها: غدیر خم ، غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۰:۰۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
مولای متقیان امیرالمونین علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) را ملایک می ستایند، ما در زمین خاکی بدنبال چه می گردیم. زنان در جامعه الگویشان فاطمه زهرا باشد، جبهه دلشان با اخلاص فاطمه زهرا (س) باشد به ولای علی (ع) در زمین خاکی باقی نخواهند ماند و انسان ارزش وجودی اش به این است که متعلق به زمین خاکی نیست و انسان شخصیتی آسمانی دارد، چرا در بند زمین می ماند؟! اختیار انسان است که بین زمین و آسمان یکی را انتخاب کنند و خوش بسعادت حضرت زهرا (س) و مولا امیر المومنین و ایمه اطهار که آسمان و خدای متعال را اختیار کردن