مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: محلات ناکارآمد در شهرستان‌های مختلف استان اردبیل شناسایی و بازآفرینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، موسی کنعانپور مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل ظهر امروز در جلسه بازآفرینی شهری در استان اردبیل گفت: پارسال ۷۱۳ مورد تسهیلات بافت فرسوده در سکونت گاه‌های غیررسمی و بافت فرسوده با کمک راه و شهرسازی استان اردبیل پرداخت شده است.

او با بیان اینکه ۴۰ میلیارد تومان برای بازآفرینی شهری از محل تبصره ۱۸ تامین اعتبار یافته که ۲۰ درصد اعتبار تخصیصی جذب شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل بیان کرد: برخی از محلات شهری در اردبیل از جمله گلمغان، ایران آباد، بازآفرینی در محلات داخل شهر از جمله رودخانه بالیقلو، احداث پارک‌ها و پایگاه سلامت در محلات شهری اردبیل و عملیاتی شدن آن گفتگو شد.

کنعانپور اظهار کرد: همچنین در خصوص شهرستان‌های مشگین شهر، پارس آباد، خلخال، نمین، بیله سوار و گرمی نیز شناسایی محلات ناکارآمد و اقداماتی که در خصوص آسفالت معابر، ایجاد پایگاه‌های سلامت، خانه‌های فرهنگ و ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی و فرسوده انجام گرفته است مباحثی صورت گرفت.

باباخانی، معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در خصوص بازآفرینی شهری و ضرورت آن صحبت‌هایی مطرح کردند.

شهرداران شهرستان‌های مشگین شهر، نمین، پارس آباد و اردبیل نیز از اقدامات انجام گرفته گزارشی در خصوص بازآفرینی شهری ارائه کردند.

انتهای پیام/ح

تامین اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای بازآفرینی شهری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.